donderdag 15 februari 2018

Valentijn

Mooie plek
Gisteren was het Valentijn en we hadden afgesproken om met vrienden een Valentijns diner bij Villa Westend te Velserbroek. De dag opende echter met cadeautjes (ik kreeg een mooie fles whiskey van haar en zij had oorbellen van mij gekregen). 's Avonds reden wij om zes uur weg en bij het betreden van de tent bleek het helemaal vol te zitten, Valentijn is populair in Nederland.

Al gauw kwamen onze vrienden en kregen wij een glas bubbels en uitleg over het zeven gerechten in drie gangen diner dat geserveerd werd. De voorgerechten waren soep, kabeljauw en hert en werden vergezeld van een flesje witte wijn. Allemaal erg lekker met de salade van hert als winnaar van deze ronde. Na geruime tijd volgde de tweede ronde kalfsschenkel en dorade waarbij ik deze keer de dorade als winnaar aanwees. Tenslotte volgde er twee zoete gerechten maar iedereen zat goed vol dus niet alles verdween deze keer en wie mij kent weet dat ik dit de minste van de drie rondes vond. Aan het einde van de maaltijd namen we nog een rondje koffie en thee en gingen voldaan naar huis. Een erg gezellige avond die zeker binnenkort herhaald gaat worden want we hadden het alle vier erg naar onze zin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten