maandag 5 februari 2018

Achter de tafel

Altijd gezellig
Vorige week was het zover, de eerste vergadering van mijn VVE met mij als bestuurslid aan tafel. Zenuwen had ik niet en die bleken ook totaal niet nodig te zijn want in mijn vorige rol als voorzitter van de kascommissie en gewoon lid van de VVE bleek ik meer te zeggen dan als penningmeester want onze voorzitter leidde de vergadering op prima wijze. Misschien was het maar goed dat ik minder zei want dit was onze snelste vergadering ooit. We zaten nog achter onze tweede kop koffie toen de voorzitter de vergadering sloot.

Daarna was het tijd voor een afsluitend drankje en daar werden ook bitterballen bij geserveerd, Surinaamse werd ons verteld. Deze waren iets pittiger dan de standaard bal maar vonden gretig aftrek bij iedereen die was gebleven voor het afsluitende drankje. Na afloop vertrokken we weer huiswaarts, een klein stukje van de vergaderlocatie zodat het allemaal niet al te lang duurde, en aangezien het bestuur unaniem herkozen werd mag ik het volgend jaar weer doen achter de tafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten