woensdag 14 februari 2018

De inspectie

Daar waren we weer
Net zoals enkele weken geleden was er weer een sessie voor mijn werk in Utrecht en waar ik de vorige keer nog samen met een collega ging, ging ik nu alleen.

De start was gelijk maar waar we de vorige keer de parkeerplaats (bijna) voor onszelf hadden was hij deze keer afgeladen. Er waren zelfs dubbel rijen georganiseerd maar het was even zoeken voor ik een vrij plekje had. Ook in het gebouw was het van hetzelfde laken een pak want we moesten wachten tot onze vergaderzaal vrij was. Maar daarna verliep alles van een leien dakje en ging ik weer huiswaarts met een hoop informatie.Er is nog een derde sessie maar of ik daarheen ga weet ik nog niet want ik denk wel voldoende informatie te hebben maar dat zien we wel als die sessie aangekondigd wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten