woensdag 3 mei 2017

Wasrek

Deze ongeveer
Zo langzamerhand beginnen er zaken in het huis te sneuvelen wat niet echt verwonderlijk is aangezien ik hier inmiddels een kleine twintig jaar woon. Soms groot (nieuw bed, nieuwe bank), soms niet zo groot (nieuwe stofzuiger) en soms heel klein. In die laatste categorie viel mijn wasrek waar een van de staanders van afbrak toe ik hem net vol aan het hangen was.

Nu is een wasrek vervangen niet al te moeilijk want het is wel iets dat je heel snel mist, vooral nu ik tegenwoordig twee maal zo veel was als vroeger. Dat was op zondag dan ook gauw eventjes langs bij de blokker, gelukkig is diegene vlak bij ons op de zondag open, om een nieuwe aan te schaffen. De vuile was kan opgelucht ademhalen want die kan na het wassen weer het droogrek op en ik hoef ook niet bang te zijn dat ik straks in mijn vuile kloffie rond hoef te lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten