donderdag 18 mei 2017

Tankpas

Hij deed het niet
Een van de voordelen van een lease auto is het hebben van een tankpas. Je haalt hem door het apparaat bij het tankstation en je hebt betaald zonder dat het je een euro kost uit je eigen portemonnee.

Meestal tank ik bij de BP bij mij om de hoek maar noodgedwongen moest ik van de week bij een BP op de A6 tanken. Toen ik binnenliep om te betalen bekroop mij bij de kassa al enige vrees want het apparaat dat daar stond hadden ze bij "mijn" BP verbannen want hij scande de kaarten niet zo goed. Ook hier slaagden de scanner en mijn kaart er niet in om elkaar te herkennen en dus betaalde ik noodgedwongen met mijn eigen pinpas. Het geld krijg ik uiteraard terug van mijn eigen bedrijf maar het commentaar van de medewerkers van het pompstation dat het de hoogste tijd was dat ik mijn kaart ging vervangen en dat het allemaal aan mij lag deed mij niet in gejuich ontsteken daar de kaart probleemloos werkte met elke andere scanner. Uiteraard heb ik een nieuwe kaart aangevraagd, maar als ik het enigszins kan vermijden keer ik nooit meer bij deze BP terug met haar uiterst vriendelijke personeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten