zaterdag 13 mei 2017

Ajax

Door de jaren heen
De afgelopen jaren is mijn passieve sport consumptie ontzettend afgenomen. Een combinatie van minder geïnteresseerd zijn (schaatsen, wielrennen) en minder successen bij mijn toch wel grootste liefde, voetbal (Ajax, en het Nederlands elftal). Afgelopen week was het voor het eerst in een hele lange tijd dat ik weer eens ouderwets voor de tv kroop met chips en bier om naar de tweede halve finale te gaan kijken van Ajax in de Europa league.

Ondanks het billen knijpen vanaf de tweede helft en de hartkloppingen in de laatste tien minuten slaagde Ajax er. tot mijn grote vreugde,  in om de finale te halen. Dat betekent dat ik op 24 mei naar de finale ga kijken en misschien dat ik zelfs weer terugga naar oude tijden en die in de kroeg ga kijken. Welke van de twee het ook wordt ik ben op 24 mei NIET beschikbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten