woensdag 17 mei 2017

Feestjes

De eerste
Zondag was buitenshuis dag want in de middag zaten we bij mijn ouders om Moederdag te vieren samen met mijn zusje en zwager. De kleinkinderen lieten verstek gaan want die hadden andere dingen te doen. Na een gezellige middag met een hapje en een drankje stapten we weer in de auto want in Zaanstad hadden we een dubbel verjaardag te vieren van een vriend met zijn dochter.

Door het schitterende weer was de tuin volledig bezet en ik schoof daar aan bij de mannen terwijl mijn vriendin zich bi de dames schaarden die de huiskamer in beslag genomen hadden. De BBQ stond flink te roken en algauw was het heerlijk eten van diverse salades, saté en andere lekkernijen onder het genot van een koud biertje. Ik begin zo langzamerhand een reputatie te krijgen want mijn telefoon werd op de stereo aangesloten met het verzoek om de muziek te verzorgen en al gauw stond Herman Brood lekker uit de boxen te blazen met Saturday Night. We hielden het de hele avond bij (hard)rock, punk en dergelijke en het was erg gezellig. Tegen half tien vertrokken wij weer omdat we nog iemand in Amsterdam moesten oppikken maar zowel middag als avond waren prima, een uitstekend einde van het weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten