dinsdag 23 mei 2017

Fysiotherapie

De nieuwe
Na alle verwikkelingen rond mijn herstel had ik besloten van fysiotherapeut te wisselen. Ik had wat minder vertrouwen in de vorige gekregen en was op zoek gegaan naar een nieuwe.

Het intake gesprek was met een wat oudere dame die goed luisterde en aan wie ik betere informatie kon verschaffen doordat ik sinds mijn operatie echt wist wat er aan de hand was. Haar insteek was veel meer op herstel van mijn bewegingen dan op de apparaten van de sportschool. Eerst de basis dan het vervolg. In de afgelopen weken hebben we dan ook flink naar mijn basisoefeningen gekeken en ook mijn huiswerk aangepast. Ik en erg over de nieuwe therapeute te spreken en heb er het volste vertrouwen in dat we op de goede weg zijn, maar dat het een lange weg is, dat is zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten