dinsdag 16 mei 2017

Tom Tom

Redder in de nood
Na de film reden we terug naar huis maar de Velser tunnel bleek afgezet te zijn wat ons een flinke omweg opleverde. Bij zijn huis aangekomen stapte ik in mijn eigen auto en zette mijn Tom Tom aan voor de route naar huis. Na een paar honderd meter begon hij echter te piepen met de mededeling dat de A22 was afgezet en dat ik via een andere route naar huis moest. In blind vertrouwen gaf ik aan dat het goed was en ik keerde met een flinke tweede omweg terug naar huis. Dat mijn Tom Tom gelijk had gehad kon ik echter wel zien want toen ik in de buurt van mijn normale route kwam zag ik allerlei weg afgesloten borden staan, echter zonder omrijd tips. Dit bewijst wederom twee dingen. Ten eerste heb ik met mijn richtingsgevoel een navigatiesysteem nodig want anders kom ik echt niet thuis (ik heb werkelijk geen idee waar en hoe ik gereden heb) en ten tweede heeft het eigenlijk altijd nut om je navigatie aan te hebben, ook op bekende routes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten