maandag 1 mei 2017

De bosbaan

Lekkers
Zondag was het eindelijk weer eens redelijk weer en we besloten dan ook om met mijn ouders een bezoekje te brengen aan de Bosbaan. We waren niet de enigen die op dat lumineuze idee waren gekomen want het was DRUK op  de parkeerplaats, erg druk. Dat gekoppeld  met de verbouwing ervan die plaats vond leidde er toe dat ik moest vechten voor een plekje maar gelukkig reed op een gegeven moment iemand weg en kon ik de auto alsnog kwijt.

Toen ik op het terras aankwam bleken de anderen al een tafeltje geregeld te hebben en kon ik aanschuiven en pal daarna bij de serveerster bestellen. Dat werden drie bier, een rode wijn, vlammetjes, kaasstengels en, uiteraard, bitterballen. Alles arriveerde vlot waarbij wel opviel dat het personeel vrij jong, in nieuwe outfits gestoken en niet al te ervaren was. Kennelijk was er of een nieuwe eigenaar of er was een flinke opknapbeurt geweest. Ongeacht welk van de twee het geweest was, wij genoten in het zonnetje (helaas nog wel met jassen aan) van de drankjes en de hapjes. De tweede terras dag van het jaar zit erop, hopelijk duurt het niet al te lang voor we weer een terras op kunnen zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten