dinsdag 7 maart 2017

VVE portaal

Een typisch VVE blok
Het is wel leuk om te zien dat dingen waar mijn bedrijf druk mee bezig is zich vertaald in zaken die ik tegenkom als VVE bestuurder. Bij ons wordt er druk ingezet op portalen voor zowel medewerkers als klanten van onze klanten en als VVE bestuurder ontving ik een link van onze beheerder voor de website van onze VVE.

Op deze site kan ik zowel als VVE lid mijn eigen status inzien en als bestuurslid in het financiële portaal komen waar ik facturen kan accorderen en inzicht heb in de begroting e.d. Wat alleen zwak is, is et feit dat men maar een bestuurslid toegang kan geven tot deze functionaliteit waar een bestuur uit drie leden moet bestaan. Wij doen dat een stuk beter voor onze klanten, ik zal eens informeren bij onze beheerder welke kluns hun site heeft gebouwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten