dinsdag 14 maart 2017

Het gemaal

Altijd goed
Daar het onmogelijk bleek om met zijn allen de verjaardag van mijn moeder te vieren namen mijn vriendin en ik mijn ouders op zondagmiddag mee om te gaan lunchen bij het gemaal.

Het was druk want een groot gezelschap vierde daar ook een verjaardag maar door het mooie weer waren er ook al mensen die van het terras gebruik maakten dus we kregen alsnog een tafeltje. Na de drankjes (muntthee, bier, wijn en jus d'orange) werd er eten besteld en dat werd de kipsaté, de caesar salade en twee maal de hamburger. Alles was zoals altijd erg lekker alhoewel mijn moeder met de hamburger een verkeerde keuze had gedaan want die smaakte anders dan ze verwacht had. Dat naakte ze weer goed door te genieten van haar appel kruimel taartje met slagroom bij de afsluitende koffie. Mijn vriendin nam cheese cake bij haar cappuccino en mijn vader zette de maaltijd voort met een kaasplankje met een glas port. Ik was de enige die geen hap meer lustte (dat kwam vast door die hamburger van mijn moeder die ik ook soldaat had gemaakt) en hield het bij een dubbele espresso. Het was een prima besteding van de eerste mooie lentedag en toen wij mijn ouders thuis afzetten was het tot volgende week want dan is mijn nichtje alweer jarig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten