donderdag 16 maart 2017

Stemmen

We hebben het weer gedaan
Na vier jaar was het weer zover, stemmen voor de tweede kamer. Dit kabinet is het eerste dat sinds lange tijd weer de volledige rit uitgezeten heeft alhoewel niemand dat verwacht had bij de start.

Deze keer twijfelde ik wel welk hokje ik rood ging maken want echt veel vertrouwen heb ik niet meer in de meeste Nederlands politici en de Nederlandse politiek. Een van de mensen waar ik wel heel veel respect voor heb is Pieter Omtzigt maar ja die is van het CDA. Het kwam er dus op neer dat ik wederom met de portemonnee stemde en het VVD vakje rood kleurde. Als vorm van protest heb ik op de nummer zeven gestemd, Barbara Visser, omdat zij woordvoerder voor mijn vakgebied, volkshuisvesting, is en ik haar naam ken via een van mijn vrienden die een tijdje in de raad van Zaandam heeft gezeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten