donderdag 30 maart 2017

Verkeersinfarct

Niet dus
Maandag en dinsdag was ik een zeer ongelukkig mens want er was een ongelukje gebeurd in de Schipholtunnel en dat zorgde ervoor dat deze richting Den Haag helemaal dichtging. Het resultaat was een verkeerschaos die ervoor zorgde dat het twee en een half uur duurde alvorens ik thuis kwam op maandag.

Ook naar mijn werk bleek het effect door te ijlen want het kostte mij op dinsdag een uur om op de snelweg te komen. Gelukkig werd er 's middags gemeld dat er weer twee rijbanen opgingen zodat ik de goede hoop had nu wat sneller thuis te zijn. Helaas gingen de rijbanen niet open en was het dinsdag wederom een ramp om thuis te komen. Woensdag was het gelukkig in zoverre opgelost dat ik slechts een lichte vertraging had maar de week was niet echt lekker begonnen ondanks het mooie lenteweer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten