maandag 13 februari 2017

The waterhole

De band
Doordat het eten zo snel voorbij was gegaan hadden we nog wat tijd over en die besloten we door te brengen in the waterhole, een bar waar ik nog nooit geweest was.

Lang geleden kwam ik echter in the last waterhole, de voorganger van deze kroeg en daar had ik goede herinneringen aan, live muziek, een relaxte atmosfeer en koud bier. Deze nieuwe variant bleek al deze ingrediënten ook te hebben en onder het genot van een koud biertje wachten we op de komst van de eerste band van de avond. Deze funk band paste nauwelijks op het podium met twee blazers, twee zangeressen, een zanger en drums, bas, gitaar en keyboards was het proppen. Het eerste nummer was inkomen maar bij het tweed (relight my fire) begon het al lekker te swingen maar helaas moesten wij richting bioscoop vertrokken dus we misten de rest, De volgende keer dat ik op het Leidseplein ben weet ik echter wel waar ik heen ga want het (te) korte bezoek aan the waterhole was erg goed bevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten