maandag 20 februari 2017

Feestjes

Dat deden we dus
Zaterdag hadden we de keuze tussen twee verjaardagsfeestjes, een in Zaanstad en een in Almere. De keuze was echter erg makkelijk want mijn vriendin moest tot negen uur werken in Almere en om dan nog een keer naar het Zaanse te rijden maakte het wel erg laat. Daarom arriveerden wij dan ook rond half tien op het feestje in Almere waar we met luid gejuich binnengehaald werden.

De muziek was namelijk niet echt top en op een vorig feestje had ik ook al gedraaid en men hoopte dan ook dat er wat meer leven in de muziek brouwerij zou komen. Na felicitaties, cadeautje en drankje nam ik dan ook de telefoon ter hand, zocht contact met het muziekcentrum en al gauw had Tina Turner de mensen aan het swingen. Ik nam wat te eten, er was meer dan voldoende en ik had rond vier uur gegeten in Zaandam waar ik alleen even langs gegaan was en voegde me bij de rest van de mensen in de overdekte partytent in de tuin. Het was erg gezellig maar voor twaalf uur vertrokken wij alweer want het was een lange dag geweest voor mijn vriendin. We namen afscheid van gastheer en gastvrouw en stapten in de auto terug naar huis want zondag hadden wij ook weer genoeg te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten