vrijdag 10 februari 2017

Enquête

De school
Terwijl ik op mijn afspraak met de mondhygiëniste zat te wachten werd ik benaderd door een meisje dat achter de balie stond met de vraag of ik een enquête wilde invullen.

Zij bleek stage te lopen en een van de opdrachten van haar school was een onderzoek te doen naar de verbanden tussen afkomst, opleiding en inkomen aan de ene kant en tandhygiëne aan de andere kant. Uiteraard was ik welwillend (je moet toch wat doen want de mondhygiëniste was wederom uitgelopen) en op de iPad kon ik vlot door de enquête heen lopen. Na het invullen van de soms (te) uitgebreide keuzes was ik na een minuut of vijf klaar. Ik had mijn plicht aan het studerende deel van onze natie weer vervuld en dat geeft natuurlijk een goed gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten