woensdag 1 februari 2017

Elite

Bekend logo
Gisteren vond ik wederom een pakje van Nespresso in de brievenbus en verwend door de koffiekopjes van de vorige keer was ik erg benieuwd wat er in zou zitten. Na openmaken vertelde het begeleiden schrijven mij dat ik tot de een na hoogste rang van Nespresso gebruikers was bevorderd, elite, en dat ik heel veel voordeel ging genieten. Het cadeautje dit keer was een tasting spoon, leuk maar een stuk minder dan de koffiekopjes en de voordelen bestonden uit korting opa accessoires, korting op een nieuwe machine en een gratis ontkalkingsset.. Niet echt om warm van te worden maar we gaan voor de hoogste klasse want dan mag je gratis nieuwe koffies proberen krijg je grotere kortingen. Alleen moet je daar tien jaar lid voor zijn en dat duurt volgens mij nog wel even.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten