vrijdag 24 februari 2017

Storm

Een vliegtuig langs de baan
Toen ik donderdag naar huis vertrok was ik best wel bevreesd want er was een storm des doods aan de gaan volgens KNMI, ANWB en nog wat meer van dat soort clubs. Nu was het de storm niet waar ik bang voor was maar wel de gevolgen op het verkeer dus ik had me voorbereid op een forse file naar huis toe.

Nu stond het op een ongebruikelijke plek (tussen Muiden en Diemen) wel vast ondanks de vijf banen die daar tegenwoordig liggen maar ik was daar vrij vlot doorheen en op de A10 was er helemaal geen centje pijn te bekennen. Van de storm zelf merkte ik best wel iets want ik reed de hele rit met twee handen stevig aan het stuur vanwege de windvlagen maar qua filevorming was het gelukkig een makkie, kortom de zoveelste weersvoorspelling met rampberichten voor het verkeer waar gelukkig bijna niets van waar werd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten