woensdag 22 februari 2017

Op visite

Goede film
Na de aanschaf van de bank gingen we door richting Leiden waar we bij vrienden zouden gaan eten. We arriveerden voor vijf uur en met drinken en knabbels werd de tijd tot het diner doorgebracht. Het diner was prima (zij kan goed koken) maar als dessert bleek hij een kwarktaart gemaakt te hebben van aardbeien en ondanks het feit dat ik geen toetjes eet nam ik toch de kleinste punt die prima smaakte.

Na de maaltijd kwam het grote scherm naar beneden en werd Doctor Strange aangezet. De meeste superheldenfilms zie ik tegenwoordig niet meer in de bioscoop en om eerlijk te zijn vind ik de laatste Marvel films een stuk minder. De doctor bleek echter een verrassend goede film te zijn en ik kan iedereen dan ook van harte aanraden om ernaar te gaan kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten