dinsdag 28 februari 2017

Roofbot

Roofbot
Heel af en toe begin ik aan een nieuw spelletje op mijn iPhone en meestal is het er dan weer heel snel vanaf, het is niet al te vaak dat er iets (een tijdje) op blijft staan.

Roofbot is een van die uitzonderingen, het staat er nu al meer dan een week op en voorlopig blijft het nog wel staan. Het doel van het spelletje is vrij simpel, je staat op het dak van een gebouw en daar liggen voorwerpen en gaten op. Zoals voor de meesten meteen wel duidelijk, stop het juiste voorwerp in het juiste gat en als je klaar bent kun je naar de uitgang. De moeilijkheid is echter dat zodra je op een tegel gestapt bent deze in de grond verdwijnt en je moet dus de goede route zien uit te puzzelen. Het begint simpel, een voorwerp, een gat en de uitgang maar wordt al snel wat lastiger. Voorlopig amuseer ik me nog goed met de avonturen van Roofie de roofbot dus het spelletje zal nog wel een tijdje blijven staan, wie weet tot ik alle levels heb uitgespeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten