zaterdag 11 februari 2017

Mondhygiëniste

De nieuwe praktijk
Na mijn vorige bezoek had mijn nieuwe mondhygiëniste aangegeven dat er flink wat werk aan de winkel was dus was ik op herhaling met een tussentijds bezoek. Na het wachten (helaas was ze net als de vorige keer aan het uitlopen) kwam er een grondige schoonmaakbeurt aan waarbij zij geholpen werd door haar stagiaire, Terwijl ik met gesloten ogen in de stoel lag en het uurtje zo goed mogelijk probeerde door te komen waren de dames druk in gesprek over buitenlandse stages op warme eilanden. De tijd gleed daardoor voorbij en ik stond daardoor voor mijn gevoel snel weer buiten met een goed gereinigd gebit. Nu weer drie en een halve maand rust tot mijn volgende combi afspraak met tandarts en mondhygiëniste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten