donderdag 9 februari 2017

Preacher

De cast
Het is weer tijd voor een nieuwe tv serie en na het superheldengeweld van Marvel vond ik het weer tijd voor een stukje horror van Vertigo en dus startte ik de eerste episode van Preacher.

De serie begint enige tijd voor de comic als Jess nog priester is maar al gauw komen de drie hoofdpersonen, Jesse, Tulip en Cassidy in beeld als ook andere karakters als Arseface. Het kostte me behoorlijk wat moeite om erin te komen, net zoals de comic destijds overigens, en ik heb aan het einde van de eerste aflevering nog steeds geen idee of ik het wel of niet goed ga vinden. Het is in ieder geval goed genoeg om ook de tweede aflevering te gaan zien maar als het niet gaat aantrekken vrees ik dat ik het einde van de serie niet ga halen. We gaan het zien zoals dat heel toepasselijk heet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten