donderdag 21 mei 2020

Tanken

Net zwemmen, je verleert het niet
Een van de dingen die ook bijna niet meer gebeurd door het thuiswerken is tanken. Waar ik vroeger minimaal twee maal per week de tank vol gooide red ik nu zelfs de een keer per week absoluut niet.

Vandaag was het zo ver en moest ik de auto weer eens bijvullen want toen ik boodschappen wilde doen vertelde het systeem mij dat het nu toch echt de hoogste tijd was om bijgevuld te worden. Nu ligt de pomp vlak bij dus dat is een makkie alleen moest ik bij het afrekenen heel goed nadenken wat de pincode van mijn tankpas ook al weer was en kwam ik er achter dat ik die niet meer met 100% zekerheid wist want de eerste poging gaf aan `verkeerde pincode`. Gelukkig was ik zo verstandig geweest om de code ook in mijn telefoon te noteren dus kon ik gewoon afreken met mijn tankpas maar het voelde wel een beetje vreemd aan om een code niet meer te weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten