zondag 3 mei 2020

Nieuwe telefoon

Keuzes maken
Mijn werk telefoon is een iPhone SE en die is zo langzamerhand wel op en ik zat dus al een tijdje te wachten op een bericht over een nieuwe telefoon. Heel onverwacht kwam dat bericht tegelijk met het verschijnen van de nieuwe iPhone SE en nu moet ik dus een keuze gaan maken.

De Nederlandse oplossing is uiteraard een nieuwe SE met een geheugen van 64 GB zonder bijbetaling maar dat is gelijk aan mijn eigen iPhone 8 met alleen een betere processor als belangrijkste pluspunt. De 11 heeft daarentegen een groter scherm, betere camera, audio en batterij en dat nijgt mij toch tot het bestellen van een 11 ondanks het feit dart ik dan wat bij moet betalen. Ik heb een week om het even goed uit te zoeken maar de 11 ligt wel aan kop ten opzichte van de SE 2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten