donderdag 14 mei 2020

Gebit

Dat had ik dus
Ik had een afspraak met tandarts en mondhygiëniste in het Corona tijdperk en die hadden we dus verzet naar a.s. vrijdag en toen was de ban opgeheven dus dat moest lukken dacht ik. Helaas bleek dat niet zo te zijn want als eerste kreeg ik te horen dat dubbelafspraken niet meer mochten bij het Corona protocol en dat ik dus alleen naar de mondhygiëniste kon en een nieuwe afspraak bij de tandarts moest maken.

Maar zelfs dat ging niet lukken want, net zoals elk jaar, ben ik rond deze tijd wat aan het niezen en ook dat mag niet volgens het Corona protocol. Ik heb dus inmiddels twee nieuwe afspraken voor mijn halfjaarlijkse bezoekje en hopelijk gaan die wel door. Het positieve aan het verhaal is dat ik in ieder geval geen last heb van mijn gebit en een beetje uitstel dus geen enkel probleem is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten