vrijdag 15 mei 2020

Moederdag

Gekke dag dit jaar
Moederdag is dit jaar al weer bijna een week geleden en is stilletjes voorbij gegleden in de Corona tijd. We hebben mijn ouders niet opgezocht, mijn vriendin heeft haar dochter niet gezien en we zijn niet uit eten geweest, drie dingen die, voor ons, bij Moederdag horen.

Het enige wat een beetje overeind is gebleven is dat mijn vriendin toch wat cadeautjes heeft gekregen van mij maar die zijn dan weer wel online besteld en de ene helft werd ruim voor, en de andere helft ruim na, de bedoelde datum afgeleverd. Ook de bloemen stonden op tafel want die komen gewoon van de AH maar ook het cadeau van haar dochter heeft mijn vriendin nog niet gezien. Voor dit jaar was het dus niet al te wild maar we gaan het volgende jaar wel inhalen en dan een stuk groter dan normaal ter compensatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten