vrijdag 1 mei 2020

Oranje bier

Oranje bedankt
Vandaag bij het boodschappen doen viel mijn oog op een wel heel apart Corona slachtoffer dat er vast al enkele weken is maar wat mij nu pas opviel. Er stond namelijk een hele grote oranje zee in het bier schap en aangezien ik altijd geïnteresseerd ben in nieuwe smaken keek ik dus even wat daar stond. Het bleek een oude bekende in een nieuw jasje te zijn want de marketing afdeling van Grolsch had een mooie stunt bedacht voor koningsdag, het vertrouwde Grolsch in oranje verpakking met het eerste couplet van het Wilhelmus erop.

Maar ja de Corona crisis trok een streep door koningsdag en men vond het waarschijnlijk zonde om de verpakkingen weg te gooien en zo stond er dus een oranje zee in de supermarkt. Reclame campagnes heb ik trouwens niet gezien dus daar zal wel een streep doorheen gegaan zijn onder het motto van ongepast in deze tijden. Eens kijken of ze het volgend jaar opnieuw gaan proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten