zaterdag 9 mei 2020

Besteld

Uiterst veilig maar niet snel
Inmiddels is de kogel door de kerk en heb ik een iPhone 11 met 128 GB besteld bij het bedrijf wat wij daarvoor ingehuurd hebben. Helaas zal het even duren voor ik het toestel in handen heb want daarvoor moet eerst het proces afgerond worden.

Iedereen heeft twee weken om een toestel uit te kiezen en daarna wordt de bestelling pas gedaan door ons bedrijf. Vervolgens gaan alle telefoons naar Almere om daar van Sims en andere ellende voorzien te worden en dan pas gaan ze via de bezorger naar ons huis (op kantoor ophalen is niet echt een optie in deze Corona tijden). Ik vermoed dat het dus nog wel een maandje gaat duren voor ik mijn nieuwe toestel in handen heb maar wat in het vat zit verzuurd niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten