zaterdag 16 november 2019

Overwerk

Lang geleden
Op een afdeling van mijn werk was een flinke achterstand ontstaan omdat er in een team van vier mensen drie zieken waren die geen van allen slechts één dagje ziek waren. Mij en een aantal anderen werd dan ook gevraagd of we een keertje een paar uur langer wilden blijven om een deuk in de achterstand te slaan. Zo was ik voor het eerst in heel lang weer eens aan het overwerken met uiteraard de bijbehorende pizza.

Toen ik echter wilde vertrekken bleek inmiddels het alarm af te gaan kennelijk was er iets misgegaan in de communicatie met de beveiliging. Ik had geen zin om te wachten en stapte dus in de auto na afscheid van de collega's genomen te hebben en verliet het terrein, Net daar buiten kwam ik al een politie auto tegen die zijn raampje opende en aan mij vroeg of er iets aan de hand was. Na een korte uitleg mijnerzijds reed hij het terrein op en ik naar huis en zo kwam er een einde aan mijn eerste (en waarschijnlijk laatste) pizza sessie van dit jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten