donderdag 28 november 2019

Nachtrust en opstaan

Kamer mok
We betraden het hotel en namen de lift naar onze kamer waar we de bedden nog eens extra tegen elkaar aanschoven en de kasten controleerden op extra kussens want die op het bed waren niet echt van dezelfde stevigheid als wij thuis gewend waren. Er bleek echter maar een extra kussen te zijn dat ik aan mijn vriendin schonk want ik slaap beter dan zij doet en ook een wat zachter kussen overleef ik wel.

We waren kennelijk best wel moe want pas rond negen uur stonden wij op en, zoals altijd, was het eerste wat mijn vriendin deed de koffie machine op de kamer aanzetten. Deze bleek redelijk makkelijk te zijn en leverde al snel een dampende kop koffie voor haar terwijl ik de badkamer ging inspecteren. Er waren slechts twee flesjes met stuff, een met een combinatie van doucheschuim en shampoo en een met conditioner en in de wak in douche was een grote knijpfles met het eerste aan de wand bevestigd. Alhoewel de badkamer zelf niet al te groot was, was de douche dat wel en de kraan leverde een prima straal met water af. Na het douchen was het aankleden voor mij en douchen met daarna aankleden voor mijn vriendin, die haar koffie inmiddels op had, en was het tijd om de ontbijtzaal te gaan verkennen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten