woensdag 6 november 2019

Habeko wonen

Uiteraard midden in de maatschappij
Op woensdag mocht ik weer een bezoek aan een van onze klanten brengen en deze keer viel de reisafstand ontzettend mee want de klant was gevestigd in Hazerswoude. Ik werkte 's ochtends eerst thuis en stapte om tien uur in de auto voor een aangenaam ritje zonder files naar Zuid-Holland.

Bij het arriveren bleek de klant een parkeerplaats te hebben voor bezoekers maar het was wel behoorlijk goed manoeuvreren om mijn auto op de plek te krijgen zonder ergens tegen aan te rijden. Eenmaal binnengekomen werd ik hartelijk ontvangen met koffie en had een goede sessie met de manager wonen en vastgoed over zijn plannen voor volgend jaar. Hij gaf aan dat de sessie hem goed geholpen had met het bepalen van zijn keuzes en ik ging dan ook met een tevreden gevoel weer naar huis na een goed bestede dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten