vrijdag 1 november 2019

Folders

Ze komen weer
Zoals reeds eerder vermeld is de nee/nee sticker van mijn brievenbus veranderd in een ja/ja sticker omdat mijn vriendin dol op reclamefolders is. Sinds enkele weken komen er echter geen foldertjes meer in de bus, reden onbekend, en daar is mijn vriendin niet blij mee.

Een van mijn buren bood echter redding door mij te wijzen op de site kies je folders waar je zelf je folderpakket kunt samenstellen en deze vervolgens als geadresseerd pakket toegestuurd krijgt. Ik maakte dus een account aan en koos de folders waar mijn vriendin interesse in had (vooruit sommigen vindt ik zelf ook best wel leuk). Het gaat een week of drie duren maar dan komen de foldertjes weer netjes de brievenbus in en dan ga ik meteen weer over op een nee/nee sticker want dat zin we meteen verlost van de huis aan huis blaadjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten