vrijdag 22 november 2019

Beter Wonen

Mooie omgeving
Ik ben de laatste tijd een one man roadshow want deze keer mocht ik wederom een bezoek aan een klant brengen en wel Beter Wonen IJsselmuiden, een rit van zo'n anderhalf uur.

Uiteraard vertrok ik ruim op tijd want het was slecht weer en dan kunnen er zo flink wat extra files ontstaan maar uiteraard kwam ik geen file tegen en arriveerde ruim op tijd ter plekke waar ik met koffie welkom geheten werd en rustig de boel kon voorbereiden in de presentatieruimte. Mijn gastheren kwamen net binnen toen ik aan mijn tweede koffie toe was en al gauw volgde er een sessie waarin ik de mogelijkheden van een stuk van onze software besprak en we gezamenlijk gingen kijken hoe we dit gaan inrichten. Ze kregen na afloop wat huiswerk mee en na het terugsturen en bekijken hiervan gaan ze begin december van start met de nieuwe software. Ze waren best wel enthousiast bij de sessie dus ik ben benieuwd wat ze er straks van vinden als ze er mee werken maar dat is nog een paar weken wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten