maandag 18 november 2019

Kapster

Ook ik zie er weer prima uit
Mijn eigen kapster werkte even niet omdat ze druk bezig was met haar kakelverse dochter dus ik zat even met veel te veel haar op mijn hoofd. Daarom besloot ik met mijn vriendin mee te gaan naar haar kappersbezoek om te zorgen dat ik ook weer wat toonbaarder door het leven kon gaan.

Ik nam net zoals bij mijn eigen kapster standje een en na de vraag of ik dar zeker wist bevestigend beantwoord te hebben ging zij fluks aan de slag. Dat was echter toch iets anders dan bij mijn eigen kapster. Haar standje een bleek nog korter te zijn dan bij mijn eigen kapster en zij was nog fanatieker met de controle of alles in balans was. Het eindresultaat was erg netjes en erg kort, dusdanig kort dat ik me afvroeg of het niet te kort was, maar ik was in ieder geval heel erg blij dat het niet meer zo lang was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten