donderdag 14 november 2019

Fotograaf

De onze was een stuk artistieker
Net zoals enkele jaren geleden had mijn bedrijf weer een fotograaf ingehuurd om nieuwe portret foto's te maken als je daar behoefte aan had. Aangezien er best wel wat kilo's verschil (in positieve zin) tussen toen en nu stak hapte ik uiteraard toen en had mij ingeschreven.

Toen de fotograaf het pand betrad was het meteen duidelijk dat hij het was, niet door een batterij aan camera's en andere spullen want die zaten in een koffer maar zijn uiterlijk sprak alleen maar een woord en dat was artistiek. Toen het mijn beurt was liepen we een aantal pose's door en na afloop zochten we gezamenlijk de foto uit die het best bij mij paste. Nu even wachten tot hij binnenkomt en uiteraard deel ik hem dan via Linkedin maar ook hier zal ik een linkje achterlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten