woensdag 19 april 2017

The fast and the furious 8

Mijn tweede
Na de maaltijd was het maar een paar meter naar de bioscoop en na het inchecken via de telefoon (kaartjes zijn echt een ding van het verleden) betraden wij de plaatselijk Pathé. Gewapend met een flesje water en een zak chips (in een bakje tegen de herrie aldus de verkoopster) namen wij achter in de volle zaal plaats.

Deel acht in de serie was voor mij de tweede keer dat ik een fast en furious zag want enkele jaren geleden waren wij samen ook naar deel 7 geweest. Veel valt er niet over de film te zeggen, hot cars, hotter babes en vette actie beschrijft de film van a tot z. Maar om met mijn goede vriend Simon te spreken, er is niets mis met anderhalf uur pretentieloos vermaak, mijn advies, tenzij je een groot fan van de serie bent is de thuisbioscoop meer dan voldoende voor deze film.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten