maandag 17 april 2017

Paasbrunch

Een volle tafel
Aangezien mijn zusje en zwager de paasdagen in het buitenland doorbrachten besloten mijn vriendin en ik mijn ouders (en mijn neefje en nichtje maar die hadden het te druk) voor de paasbrunch bij ons thuis uit te nodigen.

We dekten samen de tafel en zetten het merendeel klaar en tegen half twaalf pikte ik mijn ouders dan ook op. Toen we arriveerden moest alleen de laatste hand nog gelegd worden aan het pasteitje met rundvlees ragout maar daarna zat iedereen aan de rijk gedekte tafel met verse croissantjes, eieren (uiteraard), sapjes, wijn, diverse soorten beleg. Iedereen liet zich het gebodene goed smaken en na afloop was er nog koffie (of thee) voor de liefhebbers. Ondanks het slechte weer was de paaszondag toch ontzettend geslaagd vonden we allemaal en vatbaar voor herhaling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten