zaterdag 22 april 2017

Rental cars

De intermediair
Ik had onze auto voor de vakantie gehuurd via rental cars want was een stuk goedkoper dan om het zelf bij een van de verhuurmaatschappijen te regelen. Ik had niet gekozen voor de optie om het eigen risico van 500 Canadese dollars af te kopen (€350) want dat was mij te duur voor de prijs van €8.71 per dag.

Bij het reserveren werd mij daar meerdere malen op gewezen en gisteren kreeg ik zelfs een telefoontje van het bedrijf (uit Engeland maar wel een Nederlander) of ik het toch echt niet wou afsluiten, aan de telefoon werd mij zelfs een forse korting van meer dan 50% geboden. Nog geen idee of ik daarop inga want de kans dat er iets gebeurd is erg klein en het eigen risico is erg laag met  €350 maar ik weet in ieder geval heel zeker dat rental cars er goed aan verdiend want anders zijn zij niet zo fanatiek om het te verkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten