donderdag 13 april 2017

A9 verbouwing

Ook afgesloten
Toen ik naar mijn werk reed over de A9 zag ik dat inmiddels ook de afslag naar de A5 afgesloten was maar constateerde even later dat dat dezelfde omweg was geworden die ik nu naar Almere nam, geen probleem dus.

Toen ik 's avonds echter naar huis reed kwam ik erachter dat mijn afslag naar huis ook was verdwenen en dat ik een behoorlijk stukje extra moest rijden om weer thuis te komen, niet fijn! De volgende dag nam ik de A9 weer en gelukkig was de truc via de A10 (alhoewel ook iets verlegd) naar huis nog aanwezig. Dat betekent dat ik naar huis nog steeds kan kiezen tussen A9 en A10 maar het wordt lastiger met elke aanpassing. Ik zal dan ook blij zijn als de verbouwing eindelijk voorbij is en ik weer vaste routes naar huis heb en niet continu verslechterde routes want het kost elke keer weer wat extra tijd om op mijn werk en thuis te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten