vrijdag 14 april 2017

Bestuursvergadering

Wij zijn hamerloos
Afgelopen week was het dan zover, mijn eerste vergadering als bestuurslid van onze VVE. We hadden afgesproken om acht uur in het appartement van de voorzitter op de vierde verdieping, Iedereen was netjes op tijd en onder het genot van een kopje koffie (en een koekje voor de liefhebbers) namen we plaats aan de tafel.

Ondanks de best wel volle agenda (die ter plekke opgesteld werd omdat de voorzitter nog jetlag had vanwege zijn vakantie), ging de vergadering best wel vlot. Na afloop had ik dan ook een goed gevoel over mijn besluit om toe te treden tot het bestuur. Mijn mede bestuursleden waren prettig om mee samen te werken en de verplichtingen waren niet al te zwaar, voorlopig blijf ik in ieder geval lid van het bestuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten