zondag 16 april 2017

Old spice

Ze zijn terug
Ik kreeg weer eens een gratis aanbieding van mijn vrienden van Albert Heijn en, net zoals de keren daarvoor, betrof het een gratis nieuw product. Alhoewel echt nieuw was het niet want het merk old spice werd opnieuw geïntroduceerd en ik mocht gratis een bus deodorant of een fles douchegel meenemen.

Nu kende ik het merk nog van vroeger want mijn vader gebruikte de old spice aftershave in de klassieke witte fles met het schip erop. Bij de winkel aangekomen viel de keus meteen op de deodorant want het was een lekkere handzame bus die prima in de toilettas past en dus uitermate geschikt is om op vakantie mee te nemen. Het wordt dus nog even wachten voordat ik weet of ik een vaste gebruiker ga worden van old spice maar de prijs van de eerste fles is in ieder geval meer dan goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten