woensdag 12 april 2017

Aquarius

En het was schitterend weer
Zondag beloofde het heel mooi weer te worden en we hadden dus met mijn ouders afgesproken om ergens wat te gaan borrelen. Omdat ik lekker dichtbij wou blijven hadden we Paviljoen Aquarius aan het nieuwe meer uitgekozen.

We waren niet de enige met dat lumineuze idee dus de parkeerplaats stond lekker vol. Ik zetten mijn ouders en vriendin dus "voor de deur" af en ging zelf op zoek naar een lege plek die helemaal achteraan nog te vinden bleek. Toen ik aankwam was er al een tafeltje geregeld op het erg volle terras en kon ik aanschuiven en werd onze bestelling opgenomen. Het was druk dus het duurde even maar toen arriveerden er twee witte wijn en twee Kronenbourg, al snel gevolgd door een portie snacks (helaas geen vlammetjes). Het was werkelijk heerlijk op het terras, lekker weer, goed gezelschap en hapjes en drankjes een prima manier om lekker te genieten. Dit was het eerste terrasje van deze lente en zomer maar gaat zeker niet het laatste worden, bij de volgende mooie vrije dag zijn wij wederom ergens in de zon te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten