dinsdag 4 april 2017

Teatime

Typisch Bastin
Zondag gingen we na de wandeling nog even bij mijn ouders langs om wat te gaan drinken. Alvorens het zover was kreeg mijn vriendin eerste een cadeautje van mijn moeder want die had vier thee mokken van Marjolein Bastin gekocht. Vroeger was ze met drie stuks klaar (dochter, kleindochter, vriendin) maar nu had ze een vierde nodig voor haar schoondochter.

Mijn vriendin was erg blij met de mooie beker maar daarna kwam er echter een wijntje en een toastje met paté en filet americain op tafel en die waren eventjes een stuk belangrijker. Na een uurtje namen we afscheid maar niet nadat we afgesproken hadden dat de paasbrunch bij ons zou zijn op eerste paasdag, iets waar mijn ouders geen enkel probleem mee hadden..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten