zondag 20 november 2016

Op naar ons hotel

Het vliegveld
We landen netjes op tijd en na het verlaten van het vliegveld stonden we in de rij voor de dounae. Er bleken drie rijen te zijn, die voor de kudde (erg lanbg), die voor Thai (erg klein) en een derde rijtje waar ik door mijn vriendin in geparkeerd werd en waar ik heel snel kllaar voor was, het eerste staaltje van voorkeusbehandeling waar ik van profiteerde.

Pattama (mijn gids van mijn vorige bezoek) kon ons niet zelf afhalen maar had haar zus gestuurd en die vond ons al snel bij uitgang drie. Daarna werd er vlot naar de stad gereden waar we al gauw in de file hel van Bangkok terecht kwamen. We stonden dusdanig lang te wachten dat mijn vriendin van een langs de rand van de weg staand karretje wat verse mango kon kopen die prima smaakte. Na een lnage rit werden we netjes voor de deur van ons hotel afgezet door Kung waar we afscheid van haar namen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten