zaterdag 19 november 2016

Amsterdam - Bangkok

Een airbus van EVA
Het boarden verliep lekker vlot en al gauw zaten we in onze stoelen waarbij ik het idee had dat ik zowel nnen. in de lengte als de breedte ruimer zat dan ik bij KLM en de diverse Amerikanen gewend was. Verder was alles net zo goed geregeld als ik gewend was met een eigen video systeem efficiente stewardessen.

De avondmaaltijd werd vlot geserveerd en de lichten dimden al gauw om de mensen de kans te geven om te slapen. Ik dutte wat maar kon, zoals altijd, niet echt slapen maar de reis verliep vlot. Mijn grootste verrassingkwam bij het ontbijt want ik vloog met een Aziatische maatschappij en dat betekende gewoon een warme maaltijd als ontbijt. Netjes optijd werd de alndng ingezet, de vakantie was nu eigenlijk pas echt bego

Geen opmerkingen:

Een reactie posten