donderdag 17 november 2016

Naar schiphol

Het reserveringsnummer
Net zoals het merendeel van mijn vakanties begon ook deze met een trip naar Schiphol, nu echter met een nieuwe vervoersmaatschappij. Want nadat mijn zwager ons helaas niet kon brengen bleek ook mijn vertrouwde vervoerders op vakantie te zijn. Wat zoeken bracht mij echter bij een andere club uit die voor dezelfde tarieven een ritje van mijn huis naar Schiphol aanbod. Een belletje later was alles geregeld en de volgende dag ging de telefoon ruim op tijd over. Het was de chauffeur die melde dat hij al gearriveerd was maar dat we rustig oinze tijd konden nemen.

We liepen nog eenmaal alles na, sloten de koffers en trooken de deur achter ons in het slot om beneden aangekomen in een nieuwe mercedes te stappen waar de keurige chauffeur ons na een vlotte rit voor Schiphol afzette. De vakantie was begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten