maandag 7 november 2016

Crazy piano's

De sterren van de show
Het avondprogramma van het uitstapje stond in het teken van eten en vermaak, beiden bij de bekende crazy piano's. Vij binnenkomst bleek de zaak afgeladen vol te zitten en toen we naar onze tafels geleid waren vroeg ik me dan ook af waar het dansen plaats zou gaan vinden.

Al snel maakte ik me daar geen zorgen om want de drankjes (bier voor mij) en de eerste gang van het menu (ik had de garnalencocktail) arriveerden en ik was even druk met andere zaken. Op de achtergrond hoorden we de piano's oude hits spelen terwijl er aan tafel gezellig gekletst werd en de hoofdgang  (ik victoriabaars) en het dessert (geen keuze) geserveerd werden, Na de maaltijd kwamen we erachter waar de ruimte voor de dansvloer vandaan kwam want elke tafel die leeg kwam werd snel ingeklapt en samen met de stoelen verwijderd zodat de zaal steeds groter werd.

Wij gingen richting de piano's waar het feest nu echt begon en er veel gedronken, gedanst en gezongen werd door alle aanwezigen. Het was een dolle boel en een top avond met maar een kleine teleurstelling voor mij persoonlijk, dit was de eerste keer in een piano bar dat mijn verzoeknummer highway to hell sneuvelde omdat de pianisten van dienst het nummer niet kenden. Maar daar kwam ik snel overheen en het werd erg laat voor wij de crazy piano's verlieten en terug wandelden naar het hotel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten