vrijdag 25 november 2022

Roadtrip het zuiden

Onze gastheer
De eerste werkdag begon erg leuk want samen met twee collega's bezocht ik klanten in het zuiden om de plannen voor het komende jaar door te spreken. Het zuiden was echter wel het diepe zuiden en dat betekende vroeg vertrekken. Ik reed samen met een collega en ging eerst naar de carpoolstrook in Amstelveen waar hij al klaar stond. Daarna was het een lange rit waar we op het einde zelfs nog met een pontje gingen voor we, veel te vroeg op de plek van bestemming aankwamen.

Daar hadden we een prima sessie met de klant over de toekomst die met een goede lunch afgesloten werd waarna de route terug gevolgd werd, wederom via pontje en carpoolstrook voordat ik weer thuis was, bijna zeven uur nadat ik de deur achter me had dichtgetrokken bij mijn vertrek van huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten