zaterdag 26 november 2022

Beurt

Koud
Mijn auto was weer eens toe aan een beurt en net zoals altijd wilde ik wachten bij de dealer tot ze klaar waren., er staat namelijk een mooie grote tafel waar ik rustig kan werken en de koffie is goed te drinken.

Maar deze keer bleek de tafel verdwenen te zijn en was hij vervangen door een lage zithoek waar niet aan te werken was. Ik kon boven wel in een leeg kantoortje ye kunnen gaan zitten en daar koos ik dan maar voor. Het werken an sich ging prima maar de omstandigheden waren een stuk minder. Het was een kaal kamertje met een bureau en heel veel troep, de koffie was beneden en het was er niet echt warm. Het enige pluspunt was de rust want er zat helemaal niemand en ik kon dus ongestoord werken. Of ik de volgende keer weer blijf wachten is echter nog maar de vraag, in de zomer is het wel te doen maar als het echt koud is twijfel ik heel erg hard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten